Semua Ahli Akan Dapat Duit

Anda Tidak Pandai Cari Pelanggan?

Anda Jangan Risau!!!,
Biar pihak kami yang tolong carikan anda pelanggan (downlines). Ramai yang berminat dengan program sebegini, tapi sukar untuk mencari pelanggan..Betulkan?
Kumpulan JanaDuit24jam adalah Kumpulan yang aktif 24 jam di Internet, Downline anda biar kami yang uruskan..Walaupun anda tidak pandai cari downline, anda juga berpeluang mendapat downline dan income kerana perigiduit.com guna kaedah Forced Matrix 6 X 4.
Kaedah Forced Matrix 6 X 4 menghadkan setiap reseller hanya boleh mempunyai direct downline seramai 6 orang dan sehingga level 4 sahaja.Katakan anda berjaya mendapatkan 7 orang pelanggan, 6 pelanggan terawal adalah direct downline anda. Lebihan 1 pelanggan lagi berada di bawah direct downline tadi. Jika anda mendapat seorang pelanggan lagi, pelanggan tersebut akan berada di bawah direct downline anda yang lain dan seterusnya.

Keunikan program ini adalah walau pun anda tidak dapat mencari pelanggan sendiri, namun anda berpeluang mendapat downline hasil dari spill over (limpahan keluar) dari UPLINE anda.Bagi memperolehi RM200-RM400 sehari @ lebih, anda hanya perlu membeli pakej e-book berharga RM50 sahaja dan menjadi Top Reseller bagi Perigiduit.com ....RM50 je..

Kumpulan JanaDuit24jam

Kumpulan JanaDuit24jam